14. sep. 2014

Travl formiddag

Det har været en travl formiddag i dag, og tiden løb som sædvanlig fra mig. Jeg skulle nemlig til blogtræf og skulle være der kl 13, men kom først hjemmefra 5 min i.
Heldigvis var det dejlig tæt på og jeg var da heller ikke den sidste der ankom ;-)
Årsagen til min forsinkelse skyldtes at jeg var gået i gang med at bage brød og boller samtidig med at jeg kogte endnu en gang marmelade - denne gang med blåbær og æbler. Jeg nåede lige at sætte bollerne i ovnen, inden jeg skulle ud af døren, så var det 'bondens' opgave at tage dem ud og sætte brødet ind og ud igen når det var færdigt. Det klarede han med bravur og prøvesmagningen klarede han også ;-) de blev godkendt, men jeg har slev prøvesmagningen til gode. Det må blive i morgen for jeg fik spist for meget og for sent til aften, da tiden jo også løb fra os til Blogtræf. Lige pludselig var kl. jo 18:30
 

1 kommentar:

  1. Hold da op. Du har da haft godt gang i den...... ser lækkert ud. Jeg er helt klar til at smage... hi hi hi ;-)
    Godt bonden din ikke er helt tabt bag en vogn ;-)

    SvarSlet