12. sep. 2014

En dejlig dag

Det har været en rigtig dejlig dag i dag. Den startede med et besøg hos hudlægen og derefter fik jeg handlet ind til resten af weekenden - så imorgen kan jeg koncentrere mig om at få pakket kasser ud i reoler og skabe.
Nå men jeg har også været på kaffebesøg i Sneslev hos Majbrit og fik lov til at smage både dejlige boller og hjemmelavet syltetøj. Det var godt nok mums det hele ;-)
Tak for en hyggelig snak Majbrit det er altid rart at få ordnet verdens situationen under 4 øjne :-)
Glæder mig allerede til næste gang ;-)

2 kommentarer:

  1. Og tak i lige måde....... Ja, det er bestemt rart med den der verdenssituation, når vi kun er to til at ordne det hele....hi hi hi ;-)

    Næste gang er det min tur til at hoppe på jernhesten, håbe på godt vejr og en hel spand vand når jeg er fremme ved dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du få :-) Thi Hi

      Slet