5. okt. 2013

Planen der sked ;-)

Ja meningen var jo at jeg skulle følge mit skema med hensyn til at få de gamle projekter færdige!
Og nu tror i jo nok at jeg er startet på noget nyt, men neeeej det er jeg ikk'
Da jeg stod op i morgen og kiggede på alle Ufo-erne tænkte jeg at det var jo flottet at den blå vest skulle ligge i 12 dage på at blive færdig, når der kun manglede 10 cm på ryggen. Så wupti blev den helt færdig til morgenkaffen og ligger nu og tørrer så den kan blive pakket væk til senere brug.


Modellen hedder Timos top fra Lene Holme Samsøe's bog Babystrik på pinde 3½ - 4
Størrelsen er 6 mdr. - men syntes den ser stor ud :-)
Garnet er noget billigt bomuld fra Rema - men hårdt at strikke med. 

Og så forsætter jeg med at strikke på dominosjalet i dag med indtil videre. Det kan jo være at det også kan nå at blive færdigt inden jeg når videre på listen. 
Jeg er i hvertfald glad for at jeg endnu ikke er faldet for fristen til at starte et nyt projekt op, selv om det holder hårdt og jeg takker min kusine Jane for den gode idé.
Nu er mine projekter i hvertfald listet, så i stedet for dag 1 osv. så bliver det til projekt 1 -2-3 i stedet for.
Og så længe jeg har lyst til at strikke på de gamle projekter, så bliver der ikke slået op til nogle nye.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar