29. sep. 2013

Siden sidst ........

...... er der sket en masse. Jeg har jo været på Fanø til strikkefestival og det var rigtig godt og afslappende, men alt for mange quinder, så jeg spinger over næste gang ;-), for at prøve noget andet. 
Samsø måske, hvem ved?!





Efter jeg kom hjem fra Fanø, blev jeg en smule forkølet, men ikke mere end at jeg kunne gå på job. Så man var bare helt smadret når man kom hjem og måtte lige smide sig på fifa'en ;-)

I dag har jeg så været til barnedåb hos denne lille fyr. Valentin hedder han nu, en rigtig sød fyr på knap 2 mdr. men  med temperament ...... skal jeg love for. ;-)


Jeg nåede lige at få den lille trøje færdig. Knapperne blev syet i i fredags :-) Sokkerne blev strikket på Fanø og huen påbegyndt, men hylet op igen da jeg kom hjem og strikket på den anden led i stedet for. ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar